
قیمت : |
10000 تومان |
تعداد فروش : | 23 فروش |
حجم : | |
نسخه : | |
تاریخ انتشار : | ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ |
آخرین بروز رسانی : | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ |
ارسال توسط: |
modirdana |
تعداد بازدید : |
28832 بازدید |
دسته : |
پروژه های دانشگاهی و گزارش کارآموزی/ روانشناسی |
دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی
فایل PDF (بدون قفل و قابل پرینت و ویرایش) – ۱۰۹ صفحه + پرسشنامه
عنوان : رابطه مطلوبيت اجتماعي و خودكار آمدي در شادكامي دانش آموزان ناحيه یک شهرستان رشت
چکيده
پژوهش حاضر با بررسی رابطه بين مطلوبيت اجتماعی و خودکارآمدي با شادکامی در دانش آموزان دختر ناحيه شهر رشت انجام شد. روش پژوهش حاضر از نوع همبستگی می باشد . جامعه کل آماري این تحقيق شامل ۱۴۰۰ نفردانش آموزان دختر مقطع دبيرستان شهرستان رشت (ناحيه یک) سال تحصيلی ۱۳۹۵ می باشند. از تعداد کل جامعه آماري ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع دبيرستان براي این طرح انتخابشدند. روش نمونه گيري در این پژوهش روش نمونه گيري تصادفی طبقه اي بوده است. براي انجام تحقيق از پرسشنامه هاي شادکامی آرگایل و لو، پرسشنامه مطلوبيت اجتماعی و خودکارآمدي عمومی شوارتز و جروسلم استفاده شده است. نتایج با استفاده از آزمون همبستگی پيرسون و رگرسيون مورد بررسی قرار گرفت. نتيجه بدست آمده از تحليل رگرسيون چند متغيره در تبيين شادکامی از روي متغيرهاي پين بين، مجموع متغيرهاي پيش بين ۴۱ / ۰ =۲R از واریانس متغير ملاک را تبيين و پيش بينی می کنند یعنی متغيرهاي پيش بين ۴۱ درصدنمره شادکامی را تبيين می کنند. مطلوبيت اجتماعی ۱۷ درصد و خودکارآمدي نيز ۲۴ درصد از تغييراتشادکامی را پيش بينی می کنند. نتایج تحليل همبستگی نشان داد که بين مطلوبيت اجتماعی و خودکارآمدي با شادکامی رابطه معنادار است. یافته هاي مطالعه حاضر گواهی می دهد که داشتن مطلوبيت اجتماعی وخودکارآمدي بالا باعث افزایش شادکامی دانش آموزان دختر می شود.
كليد واژه ها: مطلوبيت اجتماعی، خودکارآمدي،شادکامی، دانش آموزان.
سرفصل ها : چكيده فارسی
فصل اول: کليات
1-1 مقدمه
1-2 بيان مسئله
1-3 اهميت و ضرورت پژوهش
1-4 اهداف پژوهش
1-5 سوالات و فرضيه هاي پژوهش
1-6 تعاریف نظري و عملياتی متغيرهاي پژوهش
1-6-1 تعاریف مفهومی متغيرها
1-6-2 تعاریف عمليانی متغيرها
فصل دوم:مبانی نظري و پيشينه پژوهش
2-1 مقدمه
2-2 مطلوبيت اجتماعی
2-3 ابعاد مطلوبيت اجتماعی
2-4 انواع مطلوبيت اجتماعی
2-5 مفهوم - خودکارآمدي
2-6 تأثير - خودکارآمدي بر فرایندهاي انگيزشی
2-7 مراحل - رشد الگوگيري و خودکارآمدي
2-8 ارزیابی - کارآمدي در سنين مختلف
و
2-9 تعاریف شادمانی
2-10 نظریههاي شادکامی
2-11 ویژگیهاي اصلی افراد شادکام
2-12 موانع شادي از نظر اسلام
2-13 تحقيقات انجام شده داخلی و خارجی
فصل سوم: روش پژوهش
1 مقدمه
3-2 روش پژوهش
3-3 جامعه آماري
3-4 نمونه آماري
3-5 ابزارهاي اندازه گيري
3-6 روش تحليلی آماري داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحليل یافته
4-1 مقدمه
4-2 تجزیه و تحليل اطلاعات جمعيت شناختی
4-3 تحليل یافته هاي پژوهش در چهارچوب فرضيه ها
فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري
5-1 مقدمه
5-2 بحث و نتيجه گيري
5-3 محدودیتهاي پژوهش
5-4 پيشنهادات پژوهش
منابع
پيوست
فهرست 1 : خودکارآمدي
ز
فهرست 2 : شادکامی
فهرست 3 .پرسشنامه پذیرش اجتماعی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد
-
گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی با موضوع حل بد خط نویسی
0 فروش
-
آیین نامه ملی ساختمان
0 فروش
-
کتاب هزار واژه اول در فرانسه
0 فروش
-
کتاب نبرد من از آدولف هیتلر
0 فروش
-
مقاله انگلیسی استراتژی کارآفرینی در مقابل دقت حسابداری در محاسبه سرمایه و درآمد
0 فروش
-
مقاله استراتژی کارآفرینی در مقابل دقت حسابداری در محاسبه سرمایه و درآمد
0 فروش
-
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت از انتخاب موضوع تا دفاع
141948 بازدید
-
دانشمندان با هوش مصنوعی از خواب و رویایی که می بینید مطلع خواهند شد!
180475 بازدید
-
آنچه باید در مورد آیفون ۸ بدانید
240899 بازدید
-
کسب درآمد از اینستاگرام
308974 بازدید
-
MVC چیست؟
328259 بازدید
-
طراحی وبسایت : نگاهی به اینترنت به عنوان یک چشم انداز شناختی
275388 بازدید
-
چگونه کسب و کار اینترنتی آغاز کنیم؟
49284 بازدید
-
کسب درآمد از اینستاگرام
308975 بازدید
-
چگونه کسب و کار اینترنتی آغاز کنیم؟ – بخش دوم
51075 بازدید
-
کارشناسان تبلیغاتی چگونه از فضای مجازی برای رشد تجارت خود بهره می برند؟
205169 بازدید
-
بررسی شرکت اپل
55016 بازدید
-
۶ راه برای یادگیری سریع تر
181959 بازدید
-
MVC چیست؟
328260 بازدید
-
کسب درآمد از اینستاگرام
308976 بازدید
-
طراحی وبسایت : نگاهی به اینترنت به عنوان یک چشم انداز شناختی
275389 بازدید
-
آنچه باید در مورد آیفون ۸ بدانید
240900 بازدید
-
کارشناسان تبلیغاتی چگونه از فضای مجازی برای رشد تجارت خود بهره می برند؟
205170 بازدید
-
۶ راه برای یادگیری سریع تر
181960 بازدید
ممنون عالی بود
ممنون عالی بود